dinsdag 4 september 2012

Tilda heeft kookles...

...maar zoals je ziet gaat het een beetje mis........

Scroll voor mijn andere 2 kaarten van vandaag naar beneden!

Ik weet niet of het door de kleurencombinatie komt, maar ik vind het een schatje geworden.
De stempel is van Magnolia, embossingfolder en achtergrondpapier van Boekenvoordeel en een stukje van de Action. Digistempel is van Hobbypaleis.

Met deze kaart wil ik meedoen bij:Simply Magnolia - rose, wit en groen heb ik gekozen
Midweek Magnolia's - #26 what's cooking
The Dutch Magnolia Chickies - #28 volgens schets
De Creatieve Zebra - Cutie

Ik hoor wel wat jullie van mijn kaarten van vandaag vinden.

Groetjes, Renate

16 opmerkingen:

  1. Jeetje zeg Renate...jij blijft maar gaan! Waar haal je de tijd vandaan! Wou dat ik zoveel knutseltijd had! ;-)
    Maar ze zijn stuk voor stuk erg leuk geworden hoor!!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Renate schattige kaartje, leuke stempel je opkikketje en wit op wit kaart zijn ook schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is darling, Renate. Tilda looks lovely in green and pink. So cute for the challenge this week. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze Tilda is toch wel 1 van de leukste, ben helemaal van die al wat oudere kookserie!
    Deze is ook erg leuk! En schattig ook!
    Leuk dat je weer meedoet bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Renate! Wat heb je de sketch leuk in je kaart verwerkt. Vooral het achtgrondje die je bewerkt hebt met een embossing mal.
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt zeg.
    Lekker bezig met je Distressjes !!
    Ik heb hier al weer een voorraadje liggen hoor !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze was ik even vergeten zie ik ,leuke stempel is dit Renate,mooi gekleurd, leuk papier je bent goed bezig meisje ,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig geworden Renate.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, Renate. Wat een lief plaatje en mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje.

    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 'n Pragtige kaartjie Renate. Dankie dat jy by Simply Magnolia kom speel. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Renate, geweldig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. so sweet love this tilda thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie uitwerking van onze sketch Renate!!
    Mooie kleurcombinatie.
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Renate! Heerlijke kleurtjes heb je gebruikt. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat een prachtige uitwerking van de sketch ,mooie kleuren combi
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen