maandag 15 oktober 2012

Geboorte dochter

Ja ja, ik weet het, ik maak vaker meisjes geboortekaartjes dan jongens........ik weet ook niet wat het is, maar op de één of andere manier gaan die harder op het moment. Maar ik ben ook al aan een jongenskaart bezig, hoor. Maar die zien jullie later.
Lekker roze hè? En eens geen stempelafdrukje...... van deze plaatjes heb ik er ook nog genoeg, dus af en toe even afwisselen.
Het witte velletje heb ik met een Martha Stewart pons bewerkt.

Met deze kaart doe ik mee aan:
AnMaCreatief - beren

Groetjes, Renate

9 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje, leuk achtergrondje met de bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, als er meer meiden geboren worden, moet je ook meer meisjeskaarten maken toch ?
    Goed gelukt met die pons zeg !! Mooi hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is de Martha Stewart pons Renate ,zoals Marjan zegt hij is goed gelukt,jij hebt ook vast uitleg gehad van die meneer op de beurs,je kaartje is weer prachtig vrouwtje,ik ben er dol op.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart zo met die pons! Past ook zo mooi bij je gebruikte papier.
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de BERENchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAt past die pons mooi bij je papier! En wat een lief beertjes plaatje, zucht...

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief,

    liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig babykaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen