zaterdag 6 oktober 2012

Kerstman met konijn

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn kaarten. Ik vind het altijd erg leuk om te lezen!!

Ik was op dreef gisteravond, en heb deze kerstkaart gemaakt. Je hebt er straks genoeg nodig, dus af en toe maak ik vast wat.
De achtergrondvelletjes komen uit een blok van de Action. Ook de pareltjes op de sneeuwvlokken komen daar vandaan. Het stempeltje is van Eline, wat van Marianne Design is. De sneeuwvlokken zijn van een mal van Nellie Snellen.

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
The Sketchy Challenge - volgens schets
Digital Tuesday Challenge - tekst me
Anything Goes Challenge - dieren
Creaine Scrap en Borduurblog - kaart met een dier

Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Groetjes, Renate

4 opmerkingen:

  1. leuk dat je met deze kaart meedoet met de challenge op mijn blog. succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart! Ik vind het altijd lastig om veel gelijke kleurtjes in een kaart te gebruiken maar jij bent daar perfect in geslaagd

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! I love it! Thanks for joining us at Digital Tuesday Challenge.

    Maya xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Renate,
    Sweet image and card! Thanks for playing with the Sketchy Girls!

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen