woensdag 2 januari 2013

Vintage

Deze keer heb ik een vintagekaart gemaakt. Ik had het blokje bij Nadia gewonnen, dus wilde er wat mee maken. Toeval of niet, maar de uitdaging bij Nadia is nu ook vintage, dus daar kan ik nog net, op de valreep, met meedoen.
Het achtergrondpapier komt uit een blokje van Noor! Design en is van JoyCrafts. Het plaatje is van Yvonne Creations. De bloem is van Marianne Design. Het onderleggertje is van de Action.

Met deze kaart doe ik dus mee bij:
Nadia's Challenge - vintage

Groetjes, Renate

3 opmerkingen:

  1. Hallo Renate, dit is wel een héle mooie vintage kaart, wat super dat je het papier wat je bij Nadia had gewonnen nu ook gelijk kon gebruiken, mooi gemaakt hoor.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig geworden. Ik vind het een hele moeilijke opdracht, ik sla een keertje over. Die van jou is er leuk geworden! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een kaart, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen