donderdag 3 oktober 2013

Bruidspaar

Bij het popkoor waarin in zing, gaat iemand trouwen. Dus was mij gevraagd of ik een kaartje wilde maken. Tuurlijk. Was wel wat last-minute werk, maar no problem, het is gelukt.
Hij gaat dan ook vandaag op de bus.

De hartjesmal is van Lin & Lene en voor het blauwe karton heb ik een embossingfolder gebruikt. Van wie het 3-D plaatje is, weet ik ff niet meer. Het achtergrondje komt weer uit een blokje van de bekende winkeliers.

Deze kaart doet mee bij:
Sentimental Sundays - schets
Creapaleis - bruiloft/trouwen
Creative Craft - anything goes

Groetjes, Renate

1 opmerking:

  1. Hallo Renate
    Het is een prachtige trouwkaart, het plaatje is ook héél mooi erbij, ik zou ook niet weten van wie dat is, maar daar gaat het niet om toch?
    Wat zal het bruidspaar deze kaart mooi vinden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen