donderdag 5 december 2013

Sinterklaas

Eindelijk is het dan 5 december. Tenminste, zo denken veel kinderen. De beloofde dag...
Zelf vieren wij het dit jaar niet zo uitgebreid. De kinderen geloven niet meer. Iedereen heeft 2 cadeautjes gekocht, als het goed is, en we gaan dobbelen. Ben benieuwd.
Maar ik heb wel een leuke sinterklaaskaart gemaakt, in (bijna) primaire kleuren. Ik vond het best moeilijk, heel veel materiaal heb ik daar niet voor. Maar met inpakpapier kom je een eind, heb ik gemerkt.
Ik wilde heel graag meedoen bij Noor Design met de sinterklaas challenge.
Ik wens iedereen een fijne en gezellige pakjesavond, hoe je het ook viert.

Groetjes, Renate

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje zeg !! En die tekst is vooral vandaag erg toepasselijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt Renate, ik ben benieuwd wat sinterklaas jou brengt, het zal vast wel voor je kaarten maken zijn. fijne avond.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Renate.....goed gelukt hoor. Veel Plezier!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen