dinsdag 28 april 2015

Zakhorloge

Ik heb me weer eens gewaagd aan een mannenkaart......ik vond die nieuwe mal van Amy Design uitstekend geschikt voor een mannenkaart.
Het zakhorloge heb ik uit holografisch karton gesneden. Verder heb ik geen achtergrondpapier gebruikt, maar juist karton gebruikt wat ik heb ge-embost.

Deze kaart doet mee bij:
Creaine - schets en in één kleur
Crafts 4 Eternity - anything goes
Simon Says Stamp - anything goes
Word Art Wednesday - anything goes

Groetjes, Renate

3 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart! leuk dat je meedoet met de challenge bij Creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week! Fabulous card :) hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your beautiful card. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    BeantwoordenVerwijderen